در اولین روز های تبلیغات ملت نامزدها را لگد مال کردند

   

 

در اولین روزهای تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی  در تهران ناگهان عکس خودم را روی زمین دیدم . افراد در پیاده رو بدون توجه به این که بدانند در زیر پایشان چه می گذرد آن را لگد مال می کردند و به امد و رفت  روزمره خودشان مشغول بودند

در اولین روزهای تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی  در تهران ناگهان عکس خودم را روی زمین دیدم . افراد در پیاده رو بدون توجه به این که بدانند در زیر پایشان چه می گذرد آن را لگد مال می کردند و به امد و رفت  روزمره خودشان مشغول بودند . کسی نبود به انها بگوید بابا  رحم کنید  این عکسها و پوسترهای تبلیغاتی هر کدام ده تا پانزده تومان اب خورده اینقدر بی وفائی نکنید . دیدن این صحنه سخت بود اما  راهی جز سکوت نداشتم و برای  ابرو داری من هم بر روی انها لگد گذاشتم و به مسیرم ادامه دادم ..در مسیرم  به سوی منزل پیش خودم فکر می کردم چرا از الان مردم با من  اینگونه رفتار می کنند .بیشترفکر کردم .سر انجام به این نتیجه رسیدم که این رفتار

تبلور عملکرد برخی از نمایندگان گذ شته مجلس با مردم  بوده و اکنون من  و دیگر نامزدهای تازه کار باید  چوب آن را بخوریم  و در اولین ساعات تبلیغات اینگونه لگد مال شویم.  البته دیدن این صحنه درس خوبی برایم  بود و مرا به خود اورد و با خودم فکر کردم ملت از همین حالا با لگد مال کردن عکس من  اخطار دادندکه  هواس ات جمع باشد تو چیزی نیستی جز یک خدمتگزاروهر وقت هم  که مردم اراده کنند تورا ینگونه لگد مال می کنند .پس وقتی پایت به صحن مجلس باز شد نباید این خاطره را فرا موش کنی و به رای مردم خیانت کنی و بجای  انجام وظیفه وخدمت  به مردم به دنبال  موافقت اصولی و وامهای کلان برای خود و دوستانت باشی .بار دیگر از خدای متعال در خواست کردم خدایا مرا به حال خودم رها مکن چون اگر اینگونه شود کانونهای قدرت و ثروت مرا  جذب و هضم خواهند کرد .  

مرتضی غرقی 

 

 پایگاه شخصی مرتضی غرقی 

 

www.ghoroghi.ir