خبرنگار صدا و سیما اولین‌ کاندیدای مجلس نهم

 

 

 

 

خبرنگار صدا و سیما اولین‌ کاندیدای مجلس نهم  

با شروع ثبت نام از کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، از صبح امروز تردد چهره های مختلف به ساختمان وزارت کشور آغاز شده است.

پس از صدور دستور آغاز ثبت نام از کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی مصطفی محمدنجار وزیر کشور، تاکنون چندین نفر با حضور در ستاد انتخابات کشور، مبادرت به ثبت نام برای نامزدی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کردند.

مرتضی غرقی  خبرنگار صدا و سیما در نیویورک نفر اولی بود که با حضور در ستاد انتخاباتی کشور اقدام به ثبت نام کرد.

غروقی که متولد سال ۱۳۳۹ در تهران است هدف از ثبت نام در انتخابات مجلس را انتقال تجربیات ۳۰ساله خود در عرصه رسانه‌ای کشور و خارج از کشور برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی درخصوص سوابق کاری خود گفت: حضور در بسیاری از بحران‌های بین‌المللی طی ۳۰سال گذشته همچون دادگاه میکونوس، کنفرانس برلین و حضور در سازمان ملل طی ۶سال گذشته از جمله سوابق کاری بنده است که با ثبت نام خود در انتخابات مجلس نهم، امیدوارم بتوانم این تجربیات و تجربه سفر به ۷۰ کشور را در جهت پیشرفت کشورم به کار بگیرم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بنده در طی سال‌هایی که در آلمان و آمریکا حضور داشتم در رابطه با نحوه عملکرد مجالس قانونگذاری در کشورها تحقیقاتی را داشتم که قصد دارم نتیجه آن تحقیقات را در کشورم به اجرا بگذارم.

بهرام آزادبخت نیز از دیگر افرادی بود که برای ثبت نام انتخابات مجلس نهم حضور پیدا کرد.

منبع: فارس

 

 

 پایگاه شخصی مرتضی غرقی 

 

www.ghoroghi.ir